Zaujíma Vás, ako pritiahnuť pozornosť svojich zákazníkov v online svete? Chcete zlepšiť svoje zručnosti a posunúť svoj biznis na vyššiu úroveň? Práve teraz máte šancu! Staňte sa expertom digitálneho marketingu a naštartujte svoju cestu od stratégie k výsledkom.

Kurz Digital Marketing MasterClass je zameraný na analýzu digitálnych kanálov a rôznym prístupom k ich využitiu v digitálnom marketingu. Získate prehľad o možnostiach budovania online prítomnosti, správe displejovej reklamy, distribúcii obsahu naprieč digitálnymi platformami, marketingu vo vyhľadávačoch, práci s reklamnými sieťami (GDN), optimalizácii pre vyhľadávače (SEM) a natívnej reklame. Kurz zahŕňa aj programatický nákup, RTB (real-time-bidding) siete, affiliate marketing, e-mailing, spracovanie a využívanie veľkých dát pre digitálny marketing a automatizáciu marketingových procesov.

Naučíte sa vytvárať efektívne marketingové stratégie, optimalizovať online prítomnosť a vyhodnocovať kampane.

Miesta sú obmedzené! Nenechajte si ujsť príležitosť pracovať s profesionálmi a pridať sa do komunity digitálnych expertov.

 

Začiatok kurzu:

24. január 2025

 

Rozsah kurzu:

26 hodín (1 vyučovacia hodina - 45 minút)

 

Kedy sa stretneme?

24. 1. 2025 piatok

7 vyučovacích hodín (45 minút), v čase od 9.30 do 16.00 hod., coffee break: 11.00 – 11.15, prestávka na obed 12.45 – 13.30, coffee break: 15.00 – 15.15

25. 1. 2025 sobota

7 vyučovacích hodín (45 minút), v čase od 9.30 do 16.00 hod., coffee break: 11.00 – 11.15, prestávka na obed 12.45 – 13.30, coffee break: 15.00 – 15.15

31. 1. 2025 piatok

6 vyučovacích hodín (45 minút), v čase od 9.30 do 15.00 hod., coffee break: 11.00 – 11.15, prestávka na obed 12.45 – 13.30

1. 2. 2025 sobota

6 vyučovacích hodín (45 minút), v čase od 9.30 do 15.00 hod., coffee break: 11.00 – 11.15, prestávka obed 12.45 – 13.30

 

Aký je cieľ?

Poskytnúť účastníkom komplexný prehľad digitálneho marketingu a naučiť ich využívať rôzne kanály a stratégie na efektívne budovanie online prítomnosti, zvyšovanie viditeľnosti a optimalizáciu kampaní, vrátane praktických úloh na aplikáciu získaných vedomostí.

 

Pre koho je kurz určený?

Profesionáli, podnikatelia a marketéri, ktorí chcú získať alebo zlepšiť svoje znalosti a zručnosti v digitálnom marketingu, s dôrazom na tvorbu, optimalizáciu a analýzu efektívnych kampaní.

 

Čo získate?

Absolvent vzdelávacieho programu spozná kľúčové koncepty a stratégie digitálneho marketingu, kanály online prítomnosti, základy UX/UI dizajnu, SEO, PPC, sociálne médiá a analytiku.

Ovláda tvorbu digitálnych kampaní, tvorbu obsahových stratégií, optimalizáciu webstránok pre lepší používateľský zážitok, plánovanie a vyhodnocovanie kampaní, remarketing a e-mail marketing.

Je schopný vytvárať efektívne digitálne marketingové stratégie, optimalizovať online prítomnosť pre zlepšenie viditeľnosti značky, analyzovať výsledky kampaní a adaptovať marketingové aktivity pre dosiahnutie cieľov.

Po absolvovaní kurzu získa certifikát o absolvovaní kurzu.

 

Čo Vás čaká?

  • Úvod do digitálneho marketingu
  • Prítomnosť na internete
  • UX/UI dizajn a optimalizácia konverzného pomeru (CRO)
  • Internetový mediálny priestor
  • SEO (Optimalizácia pre vyhľadávače)
  • PPC kampane a platená reklama
  • Sociálne médiá a ich využitie v marketingu
  • Obsahový marketing a natívna reklama
  • E-mail marketing
  • Influencer marketing a obsah tvorený používateľmi (UGC)
  • Analytika a meranie výsledkov
  • Remarketing a retargeting
  • Formy obsahu na internete
  • BONUS: Právne a etické otázky v digitálnom marketingu

 

Odborným garantom je doc. Ing. Martin Kuchta, PhD., MBA, Obchodná fakulta, Katedra marketingu, Ekonomická univerzita v Bratislave

 

Kto bude kurzom sprevádzať

Daniel VACHUNA

Head of Digital, cross line reklamná agentúra THIS IS LOCCO, vo svojej zbierke má 13x Zlatý klinec, 9x Digital Pie, 11x Zlatá Pecka

doc. Ing. Martin Kuchta, PhD., MBA

interný lektor, Obchodná fakulta, Katedra marketingu, Ekonomická univerzita v Bratislave

Ing. Michael Šášky, PhD.

interný lektor, Obchodná fakulta, Katedra marketingu, Ekonomická univerzita v Bratislave

 

Forma vzdelávania a výučby

  • prezenčne a prakticky,
  • výklad,
  • riešenie prípadových štúdií
  • a diskusia

 

Miesto konania

Ekonomická univerzita v Bratislave, Dolnozemská cesta 1, Bratislava

 

Cena

290 EUR s DPH

Zamestnanci a študenti Ekonomickej univerzity v Bratislave po prihlásení sa z pracovnej alebo študentskej univerzitnej emailovej adresy získavajú kurz za zvýhodnenú cenu 200 EUR.

 

Prihláška

 

Organizačný garant

Centrum celoživotného vzdelávania, Ekonomická univerzita v Bratislave,

doc. Ing. Ľubica Knošková, PhD.,

Tel: +421903695413

 

Digital Marketing MasterClass. Od stratégie k výsledkom